ENVER ERDEM

Meclis Konuşması : 06 Şubat 2013

TERÖRİZMİN FİNANSMANININ ÖNLENMESİ HAKKINDA KANUN TASARISI06 Şubat 2013Belge Sahibi :

Sayın Başkan, değerli milletvekilleri; 409 sıra sayılı Terörizmin Finansmanının Önlenmesi Hakkında Kanun Tasarısı'nın 1'inci bölümü üzerinde Milliyetçi Hareket Partisi Grubu adına söz almış bulunmaktayım. Yüce heyetinizi saygıyla selamlıyorum.

Değerli milletvekilleri, şüphesiz, terörün ve terörizmin ne anlama geldiğini dünyada en iyi bilen ülkelerden ve milletlerden birisiyiz. Son otuz yılda terörden çok büyük acılar çekmiş, 40 bin insanını teröre kurban vermiş, yüzlerce milyar lira terörizmle mücadele için harcamış bir ülkeyiz. Biz, Milliyetçi Hareket Partisi olarak, ülkemizin güvenliğini ilgilendiren her konuda olduğu gibi bu konuda da milletimizin menfaatleri doğrultusunda bu düzenlemeye destek veriyoruz. Terörle mücadeleye destek verdiğimiz gibi teröristle müzakereye de karşı olduğumuzu ifade etmek istiyorum. Teröristle müzakere etmekle sorunun çözülemeyeceğini, teröristle yapılan müzakere ve açılım politikalarıyla terörün azalamayacağını, yapılan bu kadar düzenlemelere rağmen teröristlerin taleplerinde gün geçtikçe artışlar olduğunu görüyoruz. Elinde silah olan terörist örgütle görüşme yapılması, ömür boyu hapis almış teröristbaşıyla istişareler yapılması terörle mücadelenin normal safahatı değildir değerli milletvekilleri. Terörle mücadele ciddi bir iştir, elinde silah olan bir örgütle gizli gizli görüşerek, terör örgütünün vermiş olduğu listedeki yasal düzenlemeleri Türkiye Büyük Millet Meclisinden geçirerek, talepleri gecikti diye eylem yapmalarına, askerlerimizi, polislerimizi şehit etmelerine seyirci kalarak terörle mücadele olmaz.

PKK terör örgütü, kanlı eylemlerini gerçekleştirmek ve militanlarının ihtiyaçlarını karşılamak üzere yıllık en az 150 milyon dolar gibi bir paraya ihtiyaç duymaktadır. Aslında, PKK terör örgütünün bugün için kontrol ettiği mali büyüklüğün milyarlarca dolarla ifade edildiğini de bilmekteyiz. Örgütçe ihtiyaç duyulan bu 150 milyon doların büyük kısmı organize suç faaliyetleri olan uyuşturucu madde kaçakçılığı, silah kaçakçılığı, insan kaçakçılığı, çay ve sigara kaçakçılığı gibi alanlardan karşılanmaktadır. Uyuşturucu madde kaçakçılığını kolay ve bol kazançlı finansman kaynağı olarak gören PKK terör örgütü, uyuşturucu madde kaçakçılığının her alanında profesyonelce faaliyet göstermektedir; uyuşturucu madde kaçakçılığının uyuşturucu üreticiliği ve kaçakçılığından komisyon alınması, uyuşturucu ekimi, uyuşturucu kaçakçılığı ve uyuşturucunun dağıtımı safhalarında aktif rol almaktadır. 1984-2012 yılları arasında gerçekleştirilen 370 operasyonda, örgütün uyuşturucu kaçakçılığı olayına karıştığı tespit edilmiştir. Bölücü terör örgütü PKK'ya karşı yürütülen operasyonlarda bugüne kadar 4.253 kilogram eroin, 33.290 kilogram esrar, 5 milyon 972 bin 747 adet Hint keneviri bitkisi, 4 milyon 305 bin kilogram baz morfin, 710 kilogram kokain, 317.412 adet sentetik uyuşturucu hap, 26.190 litre asetik anhidrit gibi uzunca bir liste uzayıp gitmektedir. Artık, PKK terör örgütü, dünyada birinci derecede önemli uyuşturucu madde kaçakçısı örgüt olarak tanınmaya başlanmıştır.

Değerli milletvekilleri, 1999 tarihli Terörizmin Finansmanının Önlenmesine Dair Uluslararası Sözleşme'nin uygulanması ve sözleşme hükümlerine uyum sağlanması için terörizmin finansmanı suçunun düzenlenmesi ve Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyiyle yabancı devletler ve ülkemiz tarafından terörizmin finansmanının önlenmesi amacıyla mal varlıklarının dondurulmasını sağlamak üzere bu kanun hazırlanmıştır.

Bu düzenlemenin tarih olarak Genel Kurula şimdi gelmesinin temelinde, ülkemizin Mali Eylem Görev Gücü adıyla anılan, kısa adı FATF olan uluslararası kuruluşa üye 34 üyeden birisi olmasına rağmen, terörizmin finansmanının ve kara paranın önlenmesine ilişkin yükümlülüklerini yerine getirmemesi nedeniyle Mali Eylem Görev Gücü üyeliğinden çıkarılma durumuyla karşı karşıya kalması vardır. Ülkemiz, Mali Eylem Görev Gücü raporuna göre kara paranın aklanması ve terörizmin finansmanı mücadelesinde istenilen standartta değildir. Belirlenmiş olan 16 standarttan 10'unda sorun vardır. "Bu sorunları gideriniz veya şubat ayı içerisinde         -görüştüğümüz- bu yasayı Türkiye Büyük Millet Meclisinden geçiriniz. Aksi takdirde, Mali Eylem Görev Gücünden çıkarılmanız gündeme gelecektir." ifadeleri üzerine bu düzenleme Genel Kurula getirilmiştir.

Bu yeni düzenlemeyle ne getiriliyor diye baktığımız zaman, mal varlığının dondurulması komisyonu adı altında bir komisyon kurulması ve bu komisyonda terörle ilgili kendisine bildirilen kişilerin, firmaların mal varlıklarının hâkim kararı olmadan idari bir kararla dondurulabilmesi ön görülmektedir. 1999 yılında kabul edilen, 2002 yılında bizim de kabul ettiğimiz Terörizmin Finansmanının Önlenmesine İlişkin Uluslararası Sözleşme'nin on bir yıl gecikmeli olarak iç hukukumuza uygun hâle getirilmesi bizim açımızdan anlaşılır bir durumdur çünkü bir taraftan ülkemizin başında PKK gibi bir terör belası var, bu terör örgütüne birçok Avrupa ülkesi destek veriyor ve terör örgütü listesine alıyorlar. Yapılacak bu düzenlemenin bizim işimize yaramaktan çok Amerika Birleşik Devletleri ve Avrupa Birliği ülkelerinin işine yarayacağı düşünüldüğünde, diğer taraftan da yapılacak bu düzenleme sebebiyle kendi millî menfaatlerimizin zarara uğratılması ihtimalinin olabileceği öngörüldüğünde, bu kanunun on bir yıl süreyle niye geciktirildiği anlaşılacaktır.

Bu düzenleme çerçevesinde sorulması gereken önemli soru şudur: PKK terör örgütünün finansmanını önlemek için Amerika Birleşik Devletleri ve Avrupa Birliği ülkeleri bu kanun veya sözleşme çerçevesinde sorumluluklarını yerine getirecek midir? Terör örgütlerinin finansal kaynaklarının yüzde 80'i gibi önemli bir kısmının Avrupa ülkelerinden sağlandığı düşünüldüğünde, terör örgütlerinin bu finansal kaynakları kesilecek midir? Yine terör örgütlerinin elindeki silah ve cephanelerin büyük çoğunluğu Avrupa menşeli olduğu düşünüldüğünde, Avrupa devletleri PKK terör örgütüne para, silah, basın-yayın ve her türlü medya desteğini kesecek midir, kesmeyecek midir? Bunların cevaplandırılması da oldukça önemlidir.

Değerli milletvekilleri, bu düzenlemeyle ilk defa, Türk hukukunda hâkim kararı olmadan bir tedbir kararı uygulanacaktır. PKK bölücü terör örgütünün yurt dışındaki mallarına, para ve kaynaklarına el koymak için bu düzenleme yeterli olmayacaktır. Bu kanun, siyasi amaçlarla kullanılma riski olan bir kanundur. Bugün, iktidarın Genelkurmay Başkanını "örgüt lideri" olarak nitelendirdiği düşünüldüğünde, iktidarın bu düzenlemeyi de kötüye kullanabileceği endişesi taşınmaktadır. "Dördüncü yargı paketinde, düşünceyi şiddet içermediği sürece suç olmaktan çıkaracağız." diyorsunuz. Propaganda da olduğu gibi terörün finansmanını da suç olmaktan çıkarıp çıkarmayacağınızı bu kürsüden ifade etmenizde gerçekten büyük fayda görüyoruz.

Sonuç olarak, bu düzenlemenin gerekli olduğunu ancak Türkiye'nin esas problemi olan PKK terör örgütünün finansal kaynaklarına el konulması, bunların kontrol edilmesi anlamında çok önemli bir etkisinin olmayacağını değerlendiriyoruz. Bu düzenleme gerekli ama yeterli değil diyoruz.

Yine, bu düzenlemenin terörizmin önlenmesine katkı sağlayacağını umduğumuz için de bu düzenlemeye destek veriyoruz ve bu vesileyle ben yüce heyetinizi tekrar saygıyla selamlıyorum.

ENVER ERDEM Tarafından Yapılan Meclis Konuşmaları

479 SIRA SAYILI SÖZLEŞMELİ ERBAŞ VE ER KANUNU İLE BAZI KANUNLARDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TASARISI

tasarının 2. maddesi..(sözleşmeli er ve erbaş terör örgütü tarafından kaçırılırsa sözleşmesinin yenileneceğine dair.)

12 Temmuz 2013Detay İçin Tıklayınız
478 SIRA SAYILI “BAZI KANUN VE KANUN HÜKMÜNDE KARARNAMELERDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TASARISI

73/j maddesi **EMNİYET PERSONELİ

08 Temmuz 2013Detay İçin Tıklayınız
478 SIRA SAYILI “BAZI KANUN VE KANUN HÜKMÜNDE KARARNAMELERDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TASARISI

70. MADDE--*ulusal gençlik konseyinin kurulması*gençler için sporun önemi

07 Temmuz 2013Detay İçin Tıklayınız
478 SIRA SAYILI “BAZI KANUN VE KANUN HÜKMÜNDE KARARNAMELERDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TASARISI

478 SIRA SAYILI “BAZI KANUN VE KANUN HÜKMÜNDE KARARNAMELERDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TASARISI

06 Temmuz 2013Detay İçin Tıklayınız
478 SIRA SAYILI “BAZI KANUN VE KANUN HÜKMÜNDE KARARNAMELERDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TASARISI

*denetim elemanlarının ve müfettişlerin özlük hakları *elazığ belediyesindeki yolsuzluk

05 Temmuz 2013Detay İçin Tıklayınız
478 Sıra Sayılı Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi Ve Devlet Memurları Kanunu İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı

478 Sıra Sayılı Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi Ve Devlet Memurları Kanunu İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı

(BİR KISIM SÖZLEŞMELİ PE04 Temmuz 2013Detay İçin Tıklayınız

BİR KISIM SÖZLEŞMELİ MEMURLARIN KADROYA ALINMAMASI KONUSUNDA VERDİĞİMİZ ÖNERGE ÜZERİNE YAPILAN GENEL KURUL KONUŞMASI

BİR KISIM SÖZLEŞMELİ PERSONELE KADRO VERİLMEMESİ

01 Temmuz 2013Detay İçin Tıklayınız
ALKOL İLE İLGİLİ DÜZENLEMELERİ DE İÇEREN BAZI KANUN VE KANUN HÜKMÜNDE KARARNAMELERDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TEKLİFİ

ALKOL İLE İLGİLİ DÜZENLEMELERİ DE İÇEREN BAZI KANUN VE KANUN HÜKMÜNDE KARARNAMELERDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TEKLİFİ

23 Mayıs 2013Detay İçin Tıklayınız
GEÇİCİ KÖY KORUCULARININ SORUNLARININ ARAŞTIRILMASI

GEÇİCİ KÖY KORUCULARININ SORUNLARININ ARAŞTIRILMASI

21 Mayıs 2013Detay İçin Tıklayınız
SOSYAL SİGORTALAR VE GENEL SAĞLIK SİGORTASI KANUNU TASARISI

SOSYAL SİGORTALAR VE GENEL SAĞLIK SİGORTASI KANUNU TASARISI

6. madde

(Bu torba kanunun 6'ncı ma15 Mayıs 2013Detay İçin Tıklayınız

VAKIFLAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN İMAM VE MÜEZZİNLERİMİZİN İŞGALCİ OLARAK TESPİT EDİLEREK ECRİMİSİL TAHAKKUK ETTİRİLMESİ VE ECRİMİSİL DAVALARINA İLİŞKİN GENEL KURUL KONUŞMASI.

VAKIFLAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN İMAM VE MÜEZZİNLERİMİZİN İŞGALCİ OLARAK TESPİT EDİLEREK ECRİMİSİL TAHAKKUK ETTİRİLMESİ VE ECRİMİSİL DAVALARINA İLİŞKİN GENEL KURUL KONUŞMASI.

07 Mayıs 2013Detay İçin Tıklayınız
TÜRKİYE DEMİRYOLU ULAŞTIRMASININ SERBESTLEŞTİRİLMESİ HAKKINDA KANUN TASARISI

TÜRKİYE DEMİRYOLU ULAŞTIRMASININ SERBESTLEŞTİRİLMESİ HAKKINDA KANUN TASARISI

18 Nisan 2013Detay İçin Tıklayınız
HUKUK USULÜ MUHAKEMELERİ KANUNU İLE BAZI KANUNLARDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TASARISI

HUKUK USULÜ MUHAKEMELERİ KANUNU İLE BAZI KANUNLARDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TASARISI

17 Nisan 2013Detay İçin Tıklayınız
GÜMRÜK KANUNU İLE BAZI KANUN VE KANUN HÜKMÜNDE KARARNAMELERDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN

GÜMRÜK KANUNU İLE BAZI KANUN VE KANUN HÜKMÜ27 Mart 2013Detay İçin Tıklayınız

ÖZEL TÜKETİM VERGİSİ KANUNUNDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TEKLİFİ’NİN DOĞRUDAN GÜNDEME ALINMASINA İLİŞKİN

ÖZEL TÜKETİM VERGİSİ KANUNUNDA DEĞİŞİKLİK Y26 Mart 2013Detay İçin Tıklayınız

ON ÜÇ İLDE BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ VE YİRMİ ALTI İLÇE KURULMASI İLE BAZI KANUN VE KANUN HÜKMÜNDE KARARNAMELERDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUNDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASI HAKKINDA

ON ÜÇ İLDE BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ VE YİRMİ ALTI İLÇE KURULMASI İLE BAZI KANUN VE KANUN HÜKMÜNDE KARARNAMELERDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUNDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASI HAKKINDA

14 Mart 2013Detay İçin Tıklayınız
KARAYOLLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜNDE YARGI KARARINA RAĞMEN KADROYA ALINMAYAN TAŞERON İŞÇİLER HAKKINDA

KARAYOLLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜNDE YARGI KARARINA RAĞMEN KADROYA ALINMAYAN TAŞERON İŞÇİLER HAKKINDA(GÜNDEM DIŞI KONUŞMA)

21 Şubat 2013Detay İçin Tıklayınız
TERÖRİZMİN FİNANSMANININ ÖNLENMESİ HAKKINDA KANUN TASARISI

TERÖRİZMİN FİNANSMANININ ÖNLENMESİ HAKKINDA KANUN TASARISI

06 Şubat 2013Detay İçin Tıklayınız
2013 YILI MERKEZÎ YÖNETİM BÜTÇESİ VE 2011 YILI MERKEZÎ YÖNETİM KESİN HESAP KANUNU TASARISI

2013 YILI MERKEZÎ YÖNETİM BÜTÇESİ VE 2011 YILI MERKEZÎ YÖNETİM KESİN HESAP KANUNU TASARISI

(Emniyet Genel Müdürlüğü ve Jandarma Genel Komutanlığının 2013 yılı bütçeleri )

13 Aralık 2012Detay İçin Tıklayınız
338 SIRA SAYILI KANUN TASARISI’NIN 3’ÜNCÜ MADDESİNİN ANAYASA’YA AYKIRI OLDUĞU GEREKÇESİYLE GÖRÜŞÜLÜP GÖRÜŞÜLEMEYECEĞİ HAKKINDA

338 SIRA SAYILI KANUN TASARISI’NIN 3’ÜNCÜ MADDESİNİN ANAYASA’YA AYKIRI OLDUĞU GEREKÇESİYLE GÖRÜŞÜLÜP GÖRÜŞÜLEMEYECEĞİ HAKKINDA

08 Kasım 2012Detay İçin Tıklayınız
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ KANUNU İLE BAZI KANUN VE KANUN HÜKMÜNDE KARARNAMELERDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TASARISI

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ KANUNU İLE BAZI KANUN VE KANUN HÜKMÜNDE KARARNAMELERDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TASARISI

08 Kasım 2012Detay İçin Tıklayınız
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ KANUNU İLE BAZI KANUN VE KANUN HÜKMÜNDE KARARNAMELERDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TASARISI

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ KANUNU İLE BAZI KANUN VE KANUN HÜKMÜNDE KARARNAMELERDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TASARISI

07 Kasım 2012Detay İçin Tıklayınız
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU KANUNU TASARISI

KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU KANUNU TASARISI

14 Haziran 2012Detay İçin Tıklayınız
HUKUK UYUŞMAZLIKLARINDA ARABULUCULUK KANUNU TASARISI

HUKUK UYUŞMAZLIKLARINDA ARABULUCULUK KANUNU TASARISI

06 Haziran 2012Detay İçin Tıklayınız
BAZI KANUNLARDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASI HAKKINDA KANUN TEKLİFİ

2822 sayılı Toplu İş Sözleşmesi, Grev ve Lokavt Kanunu'nun 29'uncu maddesinde değişiklik yapılması; ikinci olarak, 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu'nun 79'uncu maddesinde değişiklik yapılması var. Üçüncü olarak, korsan taksiciliğin önlenmesi; dörd29 Mayıs 2012Detay İçin Tıklayınız

TÜRK POLİS TEŞKİLATINA İLİŞKİN(GÜNDEM DIŞI KONUŞMA)

TÜRK POLİS TEŞKİLATINA İLİŞKİN

10 Nisan 2012Detay İçin Tıklayınız
KAMU GÖREVLİLERİ SENDİKALARI KANUNUNDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TASARISI

KAMU GÖREVLİLERİ SENDİKALARI KANUNUNDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TASARISI

03 Nisan 2012Detay İçin Tıklayınız
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TEŞKİLATI KANUNUNDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASI HAKKINDA KANUN TEKLİFLERİ

YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TEŞKİLATI KANUNUNDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASI HAKKINDA KANUN TEKLİFLERİ

29 Mart 2012Detay İçin Tıklayınız
AFET RİSKİ ALTINDAKİ ALANLARIN DÖNÜŞTÜRÜLMESİ HAKKINDA KANUN TASARISI

AFET RİSKİ ALTINDAKİ ALANLARIN DÖNÜŞTÜRÜLMESİ HAKKINDA KANUN TASARISI

15 Mart 2012Detay İçin Tıklayınız
AFET RİSKİ ALTINDAKİ ALANLARIN DÖNÜŞTÜRÜLMESİ HAKKINDA KANUN TASARISI 8. MADDESİ

AFET RİSKİ ALTINDAKİ ALANLARIN DÖNÜŞTÜRÜLMESİ HAKKINDA KANUN TASARISI 8. MADDESİ

15 Mart 2012Detay İçin Tıklayınız
AİLENİN KORUNMASI VE KADINA KARŞI ŞİDDETİN ÖNLENMESİNE DAİR KANUN TASARISI VE TEKLİFLERİ

AİLENİN KORUNMASI VE KADINA KARŞI ŞİDDETİN ÖNLENMESİNE DAİR KANUN TASARISI VE TEKLİFLERİ

08 Mart 2012Detay İçin Tıklayınız
Devlet İstihbarat Hizmetleri ve Milli İstihbarat Teşkilatı Kanununda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi

Allah için sizler de bu milletin karşısında bir defa olsun dürüst davranın. Siz bu Habur rezaletinin yanında mısınız, karşısında mısınız? Bu Oslo sürecini tasvip ediyor musunuz?

16 Şubat 2012Detay İçin Tıklayınız
DEVLET İSTİHBARAT HİZMETLERİ VE MİLLİ İSTİHBARAT TEŞKİLATI KANUNUNDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TEKLİFİ

DEVLET İSTİHBARAT HİZMETLERİ VE MİLLİ İSTİHBARAT TEŞKİLATI KANUNUNDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TEKLİFİ

16 Şubat 2012Detay İçin Tıklayınız
CUMHURBAŞKANI SEÇİMİ KANUNU TASARISI

CUMHURBAŞKANI SEÇİMİ KANUNU TASARISI

19 Ocak 2012Detay İçin Tıklayınız
Cumhurbaşkanı Seçimi Kanunu Tasarısı

Halka ve hukuka karşı sorumluluğu olan Başbakan ile sorumsuz Cumhurbaşkanı arasında çıkabilecek sorunların ülkede tekrar bir rejim sorununa dönüşme ihtimalî vardır

19 Ocak 2012Detay İçin Tıklayınız
CUMHURBAŞKANI SEÇİMİ KANUNU TASARISI

CUMHURBAŞKANI SEÇİMİ KANUNU TASARISI

18 Ocak 2012Detay İçin Tıklayınız
Cumhurbaşkanı Seçimi Kanunu Tasarısı

Bu tasarıyla referandumdan geçmiş anayasal düzenlemeyi yasal bir düzenlemeyle değiştirme düşüncesi, rejim sorununa bir de ciddi bir hukuk sorunu eklenmesine neden olmuştur

18 Ocak 2012Detay İçin Tıklayınız
2012 YILI MERKEZİ YÖNETİM BÜTÇESİ VE 2010 YILI MERKEZİ YÖNETİM KESİN HESAP KANUNU TASARISI

ELAZIĞ BELEDİYESİNDEKİ YOLSUZLUKLAR

17 Aralık 2011Detay İçin Tıklayınız
Bir aracın kirası aylık 43 bin lira

Hâlihazırda 140 bin civarında resmî aracımız mevcuttur. Bu sayıyla biz dünyada 6’ncı sıradayız. Bu araçlardan 80 bin tanesi merkezi yönetim bütçesi kapsamında, 60 bini de mahallî idareler ve katma bütçeli idarelerin elinde bulun

17 Aralık 2011Detay İçin Tıklayınız
2012 YILI MERKEZİ YÖNETİM BÜTÇESİ VE 2010 YILI MERKEZİ YÖNETİM KESİN HESAP KANUNU TASARISI

2012 YILI MERKEZİ YÖNETİM BÜTÇESİ VE 2010 YILI MERKEZİ YÖNETİM KESİN HESAP KANUNU TASARISI

10 Aralık 2011Detay İçin Tıklayınız
Jandarma Gen. K.lığı, Sahil Güvenlik K.lığı

“İyi şeyler olacak.” diye başlatılan açılım projesinin bir yılı aşan seyri maalesef kan, gözyaşı, eylem, ihanet ve şehadet olarak geri dönmüştür.

10 Aralık 2011Detay İçin Tıklayınız
ASKERLİK KANUNUNDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TASARISI

ASKERLİK KANUNUNDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN TASARISI

29 Kasım 2011Detay İçin Tıklayınız
GENEL KURUL KONUŞMASI

ELAZIĞ İLİNİN SORUNLARI HAKKINDA

22 Kasım 2011Detay İçin Tıklayınız
Elâzığ ilinin sorunlarına ilişkin gündem dışı konuşması

Elâzığ’ın çok ciddi sorunları vardır. Büyükşehir olmayla ilgili beklentileri vardır, depremsellik sorunu vardır, işsizlik sorunu vardır, eğitimle ilgili sorunları vardır

22 Kasım 2011Detay İçin Tıklayınız